min helg!

fredag: hade jag träning kring 5, sen for jag hem å duschade,  å sen ville nisse att ja skulle ta med nån å komma ner te han så då gjorde jag och hanna det sådär kring halv 10, sen var vi där te typ 1, halv 2 tror ja, vi såg tv, satt vi datorn, å skratta, nanting! för att hanna var vilsen å börja prata om nisses hårsäckar.. HAHA

lördag: skulle ja upp tidigt för att spela match mot kalix, förlorade med 2 bollar, surt så inni helvite! kom fri, å sköt i stolpen, klyftigt, det hade blivit lika annars. sen for ja å handla lite saker som jag å hanna skulle ha te kvällen då vi gjorde plankstek! den blev så grymt helvites god, åt typ upp allt, sen kom juliag, nisse,linda,agge,johan å gustav å vi såg en film som heter "död snö" skulle vara en skräckis, men ja tog den även som en komedi, den var ju inte det bästa man har sett.. sen sjöng vi även singstar, gick å skrämde varann typ, sen brottning, å sen sov jag hos sundman med hon å julia!


söndag: har varit å sett handboll å stått i kiosken nästan hela dagen idag, älvsbyn vann alla matcher!
ikväll blir det å ta't lugnt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0