helgen!

ifredags for jag till piteå och var med massa söta tjejer, från älvsbyn och från piteå. riktigt härliga brudar!
vi var på judiths inflyttningsfika och mös på, vi var även och åt på pentryt, supergott! sen gick vi ut på en promenad och lämnade olivia och emelie till deras läggor.
jag,hanna och ida sov över hos judith och på lördagen for vi på stan och köpte en present till agnes och lite andra saker, olivia mötte upp oss där :)
lördag var det kalas hos agnes, vi åt tacos, spelade spel, skrattade å pratade, jätte rolig kväll. å grattis igen till dig aggibaggi <3 hon fick massor med fina presenter och av mig hanna och olivia fick hon smycken, och lite bodylotions osv. och nagelack :)
idag har jag inte gjort mycket, typ ätit! måste försöka göra lite NK, men vi får se hur det blir, hade tänkt snöra mig i duschen!
dansade lite!
snodde den från hanna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0