klassen

måste bara få berätta lite lätt om att ja saknar min gamla klass så fruktansvärt mycket, hehe, det kanske bara är jag som gör det men, ja tror it he! man var jämt glad med den klassen, alla var så grymt härliga! och idrotten och vandringen, paddlingen och cyklingen var bland det roligaste. På paddlingen när vi höll på å fälla varann så att alla typ bröt ryggen och svimmade, okej nä, men nästan, och idrotten när alla var så grymt tävlingsinriktade så att det slutade med att alla skrek på varandra å slogs.
När joel trodde att vi skulle ha en muntlig redovisning utan att våran lärare skulle lyssna, alla gånger jag har fått panik för att killarna har dragit in oss i duschen med kläder så jag sprattlar som en jude å her sönder ett element, och alla gånger man hört världens sämsa skämt från joel, och alla gånger, vi brottat ner varndra, alla gånger jag och sundman blev ägd av julia för att hon brottade ner båda oss samtidigt, och alla gånger vi har suttit i elevfiket och spelat bill bill bullen och jag, alla gånger jag har vunnit över nils i armbrytning och gjort nacksving på han, vi har varit stela i axeln, johan har trott att han har haft bra skämt och alla gånger emil har sprungit in i väggar och gjort illa alla, även alla gånger jag och tjejerna har ropat olika saker i elevfiket,
alla gånger julia har trott hon har varit stadig, och på tp när jag hade en fantastisk tid med min snugg <3 och även alla tider då vi satt på morgonen och alla kom i samma ordning varje morgon ;)
När vi var i stugan, åkte båt, badade, bastade, spelade kort, lyssna på muusik, skrattade och badade badtunna!
saknar er guuuuuuuuys!
blogg.se vill it sammarbeta så, det får bli dom bilderna!

Kommentarer
Postat av: Färnburg

Hahahahahaha, emma! Jag saknar det också! Hahaha....

2011-10-17 @ 22:28:05
Postat av: Anonym

åååh jag saknar de oxå hur mycket som helst!! <3<3

2011-10-18 @ 11:41:59
Postat av: én som också gick i din klass

jag saknar också :(:(:(:((:(:(:(:(:((::((::((:

2011-10-18 @ 16:34:24
URL: http://lgronlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0